Up all night

Breaking Dawn var freaking awesome igår, drop dead. Efter bion var jag med Pontus ett litet tag
och vi drog upp till Anton där Jaqueline, Niklas och Melinda var. Vi kollade på as roliga gamla klipp
på youtube, hihi. Efter det drog vi ut och alla drog hem så jag träffade Sara och Tessi. Vi var i hornstull 
lite och sen gick Sara hem och jag och Tessi köpte choklad och satte oss på ett ställe vi alltid sätter oss
på och snackade allmänt. Det var mysigt! Sen gick vi hem och la oss direkt i sängen och somnade typ 
direkt, haha. 

Idag ska vi väl till Stan och chilla lite nu på dagen, ikväll vet jag inte vad som händer.. parteyy? maybe!
Annars blir det väl bara utgång och hoppas på att något kul kommer hända:)



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: