Examination

Har examination just nu men är i princip klar snart :) Ska bara tillägga lite saker och det är liksom tre timmar 
kvar typ :O Haha, kommer fan inte orka sitta här å ba låtsas skriva.. Men men. Igår kväll var jag med Tessi
ett litet tag och vi gjorde inte så jätte mycket, gick mest runt och snackade. Senare drog jag och träffade Pontus
vid zinken där vi promenerade hem till mig. Vi kollade på ett prison break avsnitt och snackade. Sen drog Pontus
och jag började plugga, gick inte och la mig förns två tiden typ, så är stört förbannat trött just nu men jag blev
iallafall klar, YEYYY!! :D

Tumblr_ltef1vybhu1qcsjiso1_500_large
Haha såhär känner jag just nu i skolan fan.. orkar inte.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: