Helgen

Förlåt förlåt.. men har varit fullt upptagen i helgen, eller har rättare sagt inte bloggat helt enkelt.
I fredags hade jag mässa och det gick ganska bra faktiskt! Wohooo, förutom att det började brinna.
Det var fäääätt läskigt, orkar inte berätta hela storyn men som tur blev ingen skada skedd :P
Sen var jag ute with some friends,  ganska segt faktiskt. Slutade med att jag sov hos Pontus och vi kollade
på Bad Teacher me Cameron Diaz men vi somnade. 

På morgonen så kollade vi klart Bad Teacher och började sen kolla på en film som heter Colombiana.
Den var också skit bra! Dock hann jag inte se slutet för att jag hade match, fråga mig inte hur det gick
för vi förlorade ganska stort.. hehehe. Lördagskväll var den mest tråkigaste och failigaste kvällen EVER
så jag och Pontus drog hem efter att ha varit ute i några timmar och vi började kolla på Captain America 
men så somnade vi, fail. 

Igår morse kollade vi klart Captain America och sen gick vi ut på en promenad till Skanstull där vi mötte upp
Sara. Sen drog vi hem till mig och kollade på Super 8, as bra film!!! Efter det drog Pontus hem och jag och Sara
åkte då och letade efter en viss person som vi sedan träffade, ni ser vem det är i inlägget ovanför :D


Classmates!!


Sara



Julia & Erica 




Brandkåren in the school!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: