Hello there

Hejsan! 

Igår kom Pontus över ett litet tag efter att han tränat och även innan. Han kom hit vrålhungrig så vi hade mat över
aaaaand he ate it, lol now you know. Vi kollade prison break och ja, det var myyys.

Today så hade vi första lektionen matte och det var arbetstid och jag är typ snart klar så jag började alltså tjugo
i elva med Spanska. Är lite efter där så ska kolla en film hemma å göra en recension typ, great... Sista lektionen
visade sig det att våran historia lärare är sjuk och ja, jag slutade typ vid ett :) Yeyyy! Är hemma nu, ska räkna
dom sista talen i matten så jag blir klar tills imorgon! Vid fem tiden ska jag träffa Tessi, vi ska till UMO :P Nu vet
ni det, hehehe. Aja, adios amigos!


Hungriga Pontus igår kväll


Finaste classmate Linnéa @ schooooool


Lovely classmates!


Fina Leo with tha guitar @ korridoren

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: