Lazy day

Shuuu!
Efter skolan var jag med Tessi. Vi gick väl mest runt, snackade lite deep och så åt vi sushi (eller hon åt,
jag fick smaka:D) Det var gött! Senare träffade vi Anton & Pontus som hade vart å tränat. Vi alla var med
varandra ett litet tag och sen drog Anton och Tessi så jag och Pontus drog hem till mig och gjorde lite mat.
Vi kollade klart sista eller borde man säga senaste Transformers filmen, den tredje. Sjuuuukt bra film! Den bästa
av dom tre helt klart :)

Han gick för kanske 40 minuter sen eller så.. saknar honom lite redan. Men det är lugnt, vi ses nog snart igen!
Skulle egentligen plugga som fan ikväll men nej, det gjorde jag ju inte :( Buhuu! Kommer få ett stort jävla E
i alla ämnen, tro mig.. I know that already. Menmen, får försöka ta tag i det riktigt snart, typ imorgon! MÅSTE!!


Tessis sushi idag.. fyyy vad gott :)

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: