Sorryyyyy

Förlåt för den tråkiga bloggning latest time. Men har varit pretty busy, hehehe. Idag har jag varit med Pontus
och vi har kollat på filmen Thor, ganska bra faktiskt :) Sen nu ikväll har vi varit with some friends och vi var inte
ute så jätte länge men jag och pontus träffade Sara och Jaqe och sen några fler på muk, trevligt trevligt.

Kom hem vid tio tiden och har lagt fram kläder till imorgon, kollat jersey shore, pluggat och ska
plugga mer efter detta inlägg :)

Har ju mässa imorgon, inte så jätte nervös, lite såklart men det kommer vara SÅÅÅ skönt när det väl är avklarat.
Senare framåt kvällen ska jag väl vara med några kompisar, vet väl inte vad som händer faktiskt men vet att
jag iallafall ska sova hos Pontus. På lördag ska han sova hos mig och jag har även match då, this time we will win
I hope.


Liten random "smågullig" bild!

KOMMENTARER

- thesis help

This girl has a really beautiful big eyes. She can be photomodel.

2011-10-14 @ 09:03:46
URL: http://custom-essay.ws/custom_thesis.php

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: