The end

Redan THE END of the weekend :( Lördagskvällen vart rätt chill, det var på tiden måste jag verkligen säga.
Första gången jag sover själv en lördagskväll sen jag vette fan när, as länge sen iallafall..
Måste varit någon gång på sommarlovet, om inte ens innan det, hahaha. Lite ensamt sådär
men jag överlever :)

Igår kväll så var vi några hemma hos Kevin och kollade skräckfilm, inte så jätte läskig förutom vissa
scener då man dog. Filmen som vi såg heter The Unborn, scaryyy. Sen gick vi ut och killarna försökte
skrämma everyone all tha time, fail säger jag bara. Men jag tog några läskiga bilder på Anton och Pontus
(kolla bilderna här nedanför), creapy guys.

Efter att ha varit med alla där så drog jag och Pontus till zinken för att han ville köpa en läsk och samtidigt
så mötte vi upp Sara. Pontus drog efter ett litet tag och jag och Sara gick runt och snackade om typ allt. 
Kommer inte ihåg exakt när jag åkte hem, men det var så förbannat äckligt kallt ute, gahh.. måste ha 
vantar!!! Men somnade runt 2-3 tiden och vaknade nu vid halv elva någon gång. 

Imorse har jag gnuggat trisslott with ma parents och min syster, vi vann dock bara 50 kr.. haha, men det
är ju iaf 2 nya trisslotter!?!?!? Yeyy :D



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: