Late night

Varit med Pontus idag, vi var och köpte nya skor till honom sen drog vi hem till mig och kollade lost.
Hade träning vid halv åtta och träffade sen tessi vid kanske typ halv tio tiden någon gång. Vi var ute ett
litet tag och snackade sen drog vi hem till mig och kollade Glee, yeyyyy :) Hon ska sova här som sagt.
Är stöööört trött och orkar verkligen inte skolan imorgon -.- men får stå ut!

Fick en söt kommentar från sötaste läsaren i världen!

Nu kommer jag lite random hära, men enda sen jag hittade din kändisblogg (MakeAWave) så har jag varit helt fast vid den och vid din personliga. Och du blev liksom en sådan person som jag såg upp till. För du är dig själv och skriver vad du tycker och tänker osv. Och sen var det så otroligt kul sen när jag faktiskt fick träffa dig på riktigt. Och hänga med dig en hel dag. Det var helt awesome - och du var så grymt gullig och snäll! Tack för att du är så bäst! :-)

puss på dig! <3

Tack, blev jätte glad. och du är jätte söt och sjukt snäll.
Kan inget annat säga än tack tack tack! Du är bäst, pusssssss. :)♥


Gammal bild, 2009.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: