Trööööööött

Damn, sjukt trött! Ska gå och lägga mig nu, hehe. Som ni vet så var jag hos tandläkaren idag och skulle
egentligen fått ta ut min tandställning men min tandläkare behöver först prata med sin fucking jävla kollega
som inte var där å blablabla, så förmodligen nästa vecka får vi hoppas :) Annars klipper jag typ av den -.- orkar
inte med den lääängre, kill meeeee!

Ikväll har jag varit med Pontus och Anton. Vi var hos Anton och kollade idol, sen satte vi på baksmällan och
kom typ nästan halva filmen. Sen drog vi därifrån, yeyyy and now I'm home.

Skyyypar med jaqueline, isac och max just nu men ska som sagt sovaaaaa.
Så godnatt käraste läsare, you're the best!


Har jag sagt hur mycket jag älskar er? Tänkte väl det.. LOVE YOU!!!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: