Feeling better

Mår bara bättre och bättre av att vara med min älskling! Han kom hit idag vid fyra tiden typ och
jag satt då och pluggade matte med pappa och Pontus hjälpte lite. Efter det så var vi bara på mitt
rum och pratade lite om vad som hade hänt idag å lite så, det var cozyyy. Efter det så ville vi kolla
på Alcatraz, vilket är en ny serie som är grym! Det är skaparen av LOST som har gjort den!
Pontus är lite mindre förtjust i den men jag tycker om den som fan :D Renee och hennes kompis
Cici var här och bakade (haha värsta bakarfamiljen) och dom bakade hallonkaka (alltid hallon:D)
och den var fett god, speciellt med vanilj sås. 

Vi kollade ett Alcatraz avsnitt sen blev Pontus tvungen att gå och göra en sak men han skulle snabbt
komma tillbaka. Jag började då laga mat vilket blev en maträtt från en matkasse vi får hem en gång
i veckan. Det blev pasta med en sweet chili köttfärssås, ganska gott blev det! Medans vi åt så kollade
vi två till Alcatraz avsnitt och avslutade med ett big brother avsnitt. 

Nu ligger jag i sängen och mår fortfarande lite dåligt, dåligare efter att pontus gick :( Men ska försöka
ta mig upp till skolan imorgon, börjar som sagt vid ett tiden vilket är fett skönt! 

Tumblr_lybgxdtszg1qacj8wo1_500_large
Gammal bild men fin ändå!

KOMMENTARER

- Malin :)

Håller med dig, Alcatraz är grymt bra!! :D ♥

2012-04-18 @ 20:19:50
URL: http://mallanmagnusson.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: