FML

Nationella imorgon dååå, fml.. är lite nervös sådär faktiskt men hoppas åtminstone på ett E :) Igår tränade
jag med Jaqueline och Tessi. Tessi och jag drog sen hem till mig och duschade, kollade på Alcatraz och
chillade galet. Sen kom Sara hit ett litet tag och vi drog snabbt hem till Maj en liten stund och sen hem till
Tessi för att ja, sova där. Idag var vi i skolan och efter skolan drog jag och sara och köpte oss lite gott och
drog hem till mig för att kolla på O.C, första avsnittet och det är alltid lika bra!!!!!! Somnade vid fjärde avsnittet
tror jag att det var, var så himla trött. Vaknade av att Sara la ett blad i min mun -.-, haha. Hon drog och
senare kom Pontus hit och vi har haft det myysigt och kollat på Alcatraz (kollar på det med både Pontus och
Tessi, haha), så har sett alla avsnitt typ 2-3 gånger, bajs. Snart är den säsongen slut och då blir det väl
American Horror Story, yeyy.

Imorgon efter skolan ska jag träna, oavsett om jag mår lite piss sådär, börjar bli sjuk igen :( Men ska träna
endå, sommaren är fan här snart.. måste bli fit! vilket INTE kommer att inträffa, just sayiiing.


Jag och utsikt igår.


In tha school, maaa girls.

KOMMENTARER

- pm

Hur var det för dig att byta betygssystem? Var det krångligt att förstå i början lr kom du snabbt in i det?

Jag går i åttan nu och blev en "försöks kanin" till det nya systemet och det känns ju bra -.- Man vet ju inte hur rättvisa betygen är då det även är nytt för lärarna.. Men, men..det är ju faktiskt betygen i nian som räknas :)

2012-04-25 @ 23:14:53

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: