Good shit

Igår kväll var jag ute med Anton, Pontus och Elsa. Vi var på zinken ett litet tag och efter det drog jag,
Pontus och Anton till Piccolo för att äta. Vi alla tog kebab tallrik och fy i helvete vad gott det var! Vart 
så himla mätt att jag ville spy. Senare framåt kvällen drog vi till donken för att möta upp Fred och Niklas.
Vi var med dom ett litet tag och drog till Zinkens IP där vi inte gjorde mycket. Pontus och jag drog hem
vid halv elva tiden tror jag (?) och vi la oss och kollade på Gnomeo och Julia, måste vara den gulligaste
filmen någonsin! Idag har vi bara slappat, spelat tv spel typ hela dagen. Jag kom hem vid halv sex tiden
och tog mig en dusch och ligger nu i sängen och bloggar. Ikväll händer absolut ingenting, fett segt..



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: