Gud vad jag bakar

Bakade igår igen, kladdkaka så jävla gott! Åt fan lite till frukost idag också, haha. 
Igår var det väl kul, kom hem vid ett tiden och Pontus och jag la oss direkt i sängen
och snackade lite och somnade tillslut. På morgonen nu så har vi kollat One Tree Hill
och ätit toast och kladdkaka, nyttig frukost va? 

Just nu bloggar jag och Renee och Pontus bakar banan muffins, låter stört äckligt eller hur?
Fast det luktar stört gott så det ska bli kul att prova på! Vet inte vad som händer ikväll, kanske
utgång eller hemmakväll, vi får se. Fyfan för detta väder, dog idag när jag kollade ut genom fönstret,
fick panik. Jävla snöööö!!!


Outside my window.


Yey, min fina piercing! Den matchar shortsen :D


Pontus och Fred igår kväll.


Muffinsarna right now, in i ugnen!!!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: