Hello again!

Var ju sjuk, gick sen till skolan i onsdags och ah. Förlåt för dålig bloggning, men försökte blogga via
mobilen men det gick såklart inte pågrund av det dåliga nätverk jag har -.- Sov hos Tessi i onsdags, 
torsdags och igår sov vi hos mig. Är det redan lördag idag? SÅ SNABBT DET GÅR! Fuck. Menmen, får
väl bita ihop och göra det bästa för att detta ska bli en kul kväll. Dock igår så var det en svinkul kväll.
Vi var hos Jaqueline på en middag sen kom William, Emil, Marcus och Vincent dit och det vart riktigt
kul då. Sen så vart det lite knas sådär men som tur var så löste det sig och kvällen kunde fortsätta.

Vi gick från Jaqueline vid kanske halv två eller något sånt, kommer ej ihåg exakt. Men då drog vi
till donken i slussen och efter det tog vi en promenad hem till hornstull, riktigt rolig en måste jag säga.
Skratt hit och skratt dit, haha skit kul var det (dålig förklaring!?).

Tidigare i veckan när jag ej har bloggat har jag varit med Pontus lite och vi har kollat Alcatraz såklart,
och bakat (a) denna gång blev det chokladhavre muffins med glasyr på, mumsigt.


Jag igår kväll!


Mina och Pontus goda muffins!


Cool bild ba, tog den igår  (klock ring).


Tired Sara hemma hos Tessi i onsdags.


Jag och Sara trötta som fan, risiga.


Här låg jag och kollade på Sound Of Music med Tessi och Sara, det var myyysigt:)

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: