Kill me slowly

Kill.Me.Slowly. Bra rubrik för en sådan dag som denna! Är så himlans trött. Är sjuk också, och då
menar jag väldigt sjuk. Känner mig spyfärdig, känner att jag inte kan andas genom näsan, knappt
genom munnen för att halsen är så tjock och det bränns och gör svin ont när jag sväljer! Typiskt nu
när skolan börjar igen, varför just jag!?

Kvällen har vart rätt så tråkig men mysig. Pontus var här och vi kollade One Tree Hill och tjockade oss
med dip, chips och cola, sjukt nice! Han gick för ett tag sen och vet inte när jag träffar honom näst, 
menmen. På tisdag kommer Tessi och Sara hem från Thailand, I've missed them so much! Dock bara 
en vecka har dom varit borta men ändå. 


Jag idag. Jag vet, jag ser inte sjuk ut men den är redigerad. Believe me, mina ögon var
helt blanka och hela jag såg ut som en katastrof!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: