Måndag

Tråkiga måndag, hatar måndagar -.- nu har vi vanliga schemat igen, fett segt.. jag som blivit
van vid det nya schemat men nä, det skulle vi ju bara ha i tre veckor.. aja. Var i skolan idag,
slutade vid halv tre och gick och tränade med Tessi till klockan fyra typ. Vid fem tiden kom Pontus
hem till mig för ja, det är ju våran 5 månadersdag idag, så vi hade det myspys. Han kom hem
med en överraskning till mig och sen när jag kollar för att jag höll ju för ögonen så stod han där
med en bukett rosor, snacka om att jag dog, vart så glad :D

Vi kollade One Tree  Hill och sen blev han tvungen att gå vid typ kvart i sju. Då passade jag på att
plugga lite men somnade till vid kvart i åtta kanske och vaknade sen av att finaste Pontus kom och
la sig brevid mig och höll om mig, real love huh? skoja.. fast det är de ju (a)

Vi bestämde oss för att baka chokladbollar vilket var stört gott, dock lite mycket socker och man vart
mätt efter typ 2-3 stycken men gott vare iaf :) Sen resten av kvällen kollade vi bara OTH och han gick
nu hem vid kvart i elva och då satte jag mig direkt vid datorn såklart, hehe bloggaaa!


DET HÄR HÄNDE MED MIN F*CKING MOBIL IDAG. DÖÖÖÖ!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: