Monday

Segt, skola igen -.- Är här nu och ska snart ha nationella i engelska (muntliga), lite små nervös
men ska nog gå bra! I lördags var jag och Pontus på IKEA och hade det lite små kul, vi var där
med hans mamma och kollade på lite möbler till hans nya rum, för han ska flytta tillbaka till sin
gamla lägenhet. Sen var vi på fest och det var skit kul, blev lite knas i slutet sådär men annars
var kvällen lyckad. Igår var jag och Pontus hemma hos mig och bara chillade, kollade på Black
Hawk Down och ja, chillade helt enkelt :)

Nu efter skolan ska jag träna med Tessi och typ basta, sen ska jag träffa Pontus ett tag hemma 
hos mig, blir väl förmodligen att vi kollar på Alcatraz eller typ American Horror Story, vi får se :)


Babe på tuben.


Min och Saras hand i lördags, swaaggg.


Chilling @ IKEA



PARTY


Jag idag!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: