Påsklov!

Skönt som fan! Har idrott sen så äre lov :) Är skit trött och sara och tessi sov här. Vi var ute 
rätt sent igår för att vi försöka smita in på Hot Chelle Rae, vilket inte gick så bra. Vi gömde oss
i kulturhuset i en lek koja, skit läskigt. Men vi njöt av konserten utanför, och den var AS BRA!
Efter konserten kunde man gå in och typ ta bilder osv. vilket vi gjorde då, hehe. Sen så träffade
Vi alla killarna efter konserten och ja, dom var lite fulla och jetlag, vilket var en as skön kombination,
haha. 

Ikväll ska jag sova hos Pontus och vi ska äta mysig middag, kolla film och ha en myspys kväll helt
enkelt, känns som det var en evighet sen vi hade en sån kväll bara han och jag så jag ser fram emot
den :)


Jag och Ryan!


Jag och Jamie!


Jag och Ian.


Jag och Nash.


Såhär satt vi i en koja, fett läskigt när vakter typ va utanför :P  svårt att INTE garva!

KOMMENTARER

- Olly Murs Sweden

Skulle ni kunna länka till våran Olly Murs blogg? http://ollymurssweden.blogg.se/

2012-04-06 @ 21:54:19
URL: http://ollymurssweden.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: