Suger på att blogga - LÄS

Förlåt än en gång, haha jag har inte slutat bloggat men som sagt, det är påsklov och jag försöker
spendera mer tid åt vänner och lov än att sitta inne vid datorn, vilket ni borde förstå? Mitt lov har väl
börjat helt okej, en hel del knasiga och tråkiga saker har hänt ändå men det är lugnt just nu iallafall så
livet är toppen för tillfället! Har inte gjort så mycket sen lovet startade, som jag skrev i tidigare inlägg
så träffade jag ju Hot Chelle Rae, sen dess har jag bara umgåtts med mina vänner sena nätter och haft
det super kul och mysigt.

I fredags firade jag påsk med Pontus, min familj och min kusins familj,
vilket var trevligt! På lördagen firade jag påsk igen med Pontus fast med hans familj ute på djurö och
det var awesome!

Jag gjorde en kul sak också, jag tog navelpiercing för några dagar sen vilket jag är super glad för :D
Dock är det lite ömt just nu i början men annars är det lugnt, hihi den är fin! Imorogn ska jag försöka
ta mig till gymmet, om jag orkar, men va fan beach 2012 är snart här, är ju ett jävla fetto för tillfället så mer
fit vill man ju bli! Orkar inte förklara min dag men kortfattat så sov pontus här så jag vaknade med älsklingen
och vi kollade OTH och sen gick ut för att gå i Bajen Marchen med Anton, det är ju säsongspremiär idag
vilket var jävligt epic, helt sjuuuukt! Senare umgicks vi with our friends, spelade lite fotboll, drog till donken,
ja en as chill dag helt enkelt :) Nu framåt kvällen har jag varit ute med Jaqueline på en lång promenad och
snackat om typ allt.


TRÄNA!


Navelpiercingen min! :)


Påskmiddag på djurö i lördags.


Anton goes tall and crazy.


Bajen marchen idag, så jävla epic! Bilden tagen av mig :D


Mys med baby tonight!

KOMMENTARER

- Anonym

Hej! Fin blogg :) Vilken klass går du i?

2012-04-10 @ 19:58:49

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: