Tisdag

Hellu there. Snart är det onsdag, lovet går fort! Idag har jag bara varit med Jaqueline, Anton och Pontus.
Dagen började med att jag och Jaqueline tränade och sen var med varandra ett tag. Vid fem tiden så 
träffade vi Pontus och vi drog hem till Anton. Vi var hos Anton hela kvällen. Vi åt middag där och efter
middagen så kollade vi på film och vi kollade på The Notebook, så jävla bra film! Först så drog vi lott
om vilken film vi skulle se och det var antingen en krigsfilm som Pontus och Anton ville se eller The 
Notebook som jag och Jaqe ville se. Första gången så vann The Notebook men då drog vi om lotten
och då vann den igen så tillslut så gav killarna med sig och kollade på filmen.

Det slutade med att båda satt och små grät lite och sa ''Den här filmen kommer helt klart på topp fem listan'',
vänta.. var det inte ni som INTE ville se filmen? haha, skoja men typ så var det :D Så det var ju kul, själv satt 
jag också å grät men höll inne det mesta för pallade inte stört gråta, men var väldigt nära.

Nu ligger jag i sängen hemma och är ganska trött men det försvinner snart efter att jag suttit vid datorn en
viss tid. Imorgon vet jag inte vad som händer, ska försöka få hit Pontus på dagen och mysa lite, senare så
blir det väl utgång med vännerna! :)


Dom vart lite kärleksfulla efter filmens slut, gulligull!


cool.konstig.trött.dö.bajs.hejdå

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: