Hallå igen

Lång dag idag, eller rätt kort egentligen. Först skola, slutade vid två tiden och gick då och tränade
med Tessi i lite mer än en timma. Drog hem och duschade och redan vid fyra tiden satte jag på mig
pyjamas och är fortfarande i den, så jag har haft en rätt mysig kväll! Har pluggat lite och så har jag 
såklart varit med min älskling. Vi kollade såklart One Tree Hill och han gjorde en god hallon smoothie 
som vi druckit all night, så jävla gooooood!

Imorgon är det skola, sen träning och efter det ska jag vara med Pontus! Ska äta middag hos honom
förmodligen om jag inte måste plugga för det är rätt mycket som going on in school just nu som jag
måste göra. Vi kanske ska åka lite pulka också, haha töööntiga vi är.


LÅÅÅL så jävla fula.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: