Läääs

Hellu. Haft en rolig helg, så förlåt för dålig uppdatering (som vanligt) men orkar inte göra det på helgerna,
för ah, det är helg haha. Varit med Pontus och väldigt många andra i helgen vilket har varit suuuper
jävla kul. Igår var vi några hemma hos Zäta och chillade och i lördags var vi ganska många peeps 
hos Hilde, vilket var awesome!

Idag ska jag plugga, packa lite till Thailand (åker ju på torsdag :D :D :D) kolla lite Gossip Girl tror jag.
I fredags hade jag friluftsdag och var ute och gick i hellasgården i typ.. evigheter, det var ganska jobbigt.


Tessi kramar ett träd i fredags på friluftsdagen, haha.


Lite smålockigt hår hade man dåråååå på fredagskvällen!!


Jag och världens finaste igårkväll!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: