Goodnight

Måste be om ursäkt för att jag inte skrivit om London resan än men du som kommentera 
'När fan ska du lägga ut och skriva som one directon resan ?!!!!!' riktigt otrevligt hörru, va glad att jag tänker skriva om den iaf, lol. Som sagt, det jag ska förklara är att Sara har inte gett mig kamera minneskortet än för hon har glömt det men får det förmodligen imorgon så jag ska försöka hinna att skriva åtminstone ETT inlägg imorgon.

Ikväll har jag varit hemma och Pontus kom hit vid åtta och vi såg One Tree Hill och myste. 
Han gick för typ en halvtimme sen så det är lite tomt nu :( Ska kolla Pretty Little Liars och 
tvätta bort smink osv. Godnatt Peeeps!



KOMMENTARER

- e

GUMMAN DÅ <3 ta ingen skit !!!!!!

2012-01-18 @ 00:08:50
- Anonym

Hon/han har typ ingen tålamod men man kan iallafall vara lite trevlig

2012-01-18 @ 00:19:42

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: