Home from London

Har såååå mycket att berätta, den här resan har varit så otroligt jävla grym! Inga ord:D
Ska göra ett inlägg om resan med bilder osv. men nu är det så att  Sara har kameran så jag får
överföra bilderna senare till min data. Var ganska skönt att komma hem också, har ju saknat
min lilla baby så otroligt mycket ååååh, vi grät faktiskt när vi va med varandra ikväll, så glad
över att se honom:')

Konserten... INGA JÄVLA ORD!!#)/%! Döööööööd, just saying. Grät och grät, har aldrig skrikit eller
hoppat och dansat så mycket, det var 7kt! Aja, som sagt jag berättar mer sen. Ska avslöja faktiskt 
att vi träffat/sett en del kändisar också, men det får ni vänta på och läsa sen när jag publicerar
London inläggena. Litet smakprov kan ni ju få ;)



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: