Partyyyy

Igår var vi några ute i Sickla och det var väl kul, hihi. Sen drog vi till östermalmstorg där det var
väldigt segt och efter det drog jag och Pontus hem och då vi la oss på en gång. Idag har vi bara degat hemma hos mig och vi har börjat kolla på One Tree Hill nu, så jävla bra!!

I fredags var vi på en fest i Karlaplan, det var väl ganska kul, lite småsegt i slutet bara hehe:)

Pontus har åkt hem från mig för ett tag sen och nu ligger jag med datorn i sängen och typ.. sover. 
Är så trött men måste göra min engelska läxa, så vi hörs. P.S angående London inlägget jag skulle göra
ang. konserten osv. så har jag inte fått kamera minneskortet så jag har inte kunnat ladda över bilderna än på datorn, men ska få det imorgon förmodligen så vi får se när inlägget kommer :)
puss.


Jag och Pontus igår, love u.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: