Snart smäller det!

Hello there.
Igår var jag ute with people. Helt okej, lite segt sådär. Var med Jaqueline och åt på grillen och det var 
väl trevligt :) Pontus sov här igår, buhhuuu våran sista natt innan jag åker till London, hehe dock bara typ
okej.. en vecka. Åker ju om 9 timmar typ :) Ska upp om typ 6 timmar, seeegt! Ni som inte hängt med så
ska jag ju till London imorgon och se One Direction (förns på tisdag dock) men det ska bli så jävla kul!
För jag, tessi och sara ska åka själva vilket ska bli a real adventure, i hope.

Idag var vi i Kungsan och 'välkomnade' junior spelarna i hocket, vi vann ju som sagt VM, 31 år sen föfan!
Efteråt så var jag och Ponuts och fikade på Waynes Coffee, han är så fin han. Senare träffade jag Tessi,
Sara och Elsa. Vi gjorde inte så mycket, snackade lite inför London osv. Tessi följde med mig hem ett litet
tag och om 20 min ska jag träffa Pontus, weeehååå långtråkigt inlägg I know.





KOMMENTARER

- deise

hej finis,

du vet väl att 1'D har varit med i en bilolycka igår (lördag 7/1-2012)? eller är det faaaake? :o

2012-01-08 @ 00:55:25
- Anonym

Bodde ni på hostell i London? <3

2012-01-18 @ 13:03:44

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: