Dålig uppdatering, LÄS!

Förlåt för denna hemska uppdatering på typ snart en vecka. Har vart så upptagen här hemma och har inte haft ork helt enkelt till att blogga. Denna vecka har jag bara vart med mina vänner och pojkvän och inte gjort så jätte mycket faktsikt. Badat, solat, chillat, festat osv. Ganska mysigt och kul har vi haft. Pontus och jag har haft några filmkvällar och bara vart hemma och slappat, sen har jag somnat sent varje kväll vilket gör att jag vaknar typ 2-3 varje dag, vilket är as segt. Därför blir det lite tid till bloggningen, hehe. 

Håller på gör min middag just nu, eller jag väntar på att den ska bli klar och därför passar jag på att blogga:) Ikväll vet jag inte vad som händer, pontus sover nog hos mig. Kanske fest, eller bara en hemmakväll igen, får se vad som händer men är ganska sugen på hemmakväll!

Här får ni lite bilder!








KOMMENTARER

- Tova

Hur fixade du naglarna? Sjukt snyggt! :o

2012-08-02 @ 12:09:49

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: