Sent inlägg

Min dag har varit rätt så enkel och typ.. tråkig. haha :)

Vaknat med Tessi som sov hos mig.
Gjort mig i ordning för skolan.
Vart i skolan.
Efter skolan var jag med Tessi och Pontus.
Pontus och jag gick hem till mig och åt, kollade OTH osv.
Han gick hem för att äta middag och jag somnade.
Två timmar senare försöker han väcka mig och jag vart irri, haha.
Kollade mer OTH och myste lite.


Inte mer än så har min dag sett ut, hehe. Imorgon ska jag köpa mitt gymkort, finally.
Ska bli skönt att komma igång igen, beach 2012 liksom.. Är inte så värst trött just nu för
ah, som sagt så sov jag ju i typ två timmar så är lite pigg av mig men ska ändå försöka 
sova efter lite tid vid datorn.


Jag och min bästa vän TESSI för ett tag sen. hihi.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: