Tired as hell

Trött som fan, började ju åtta idag. Ganska lång dag men ändå skön på något sätt.
Efter skolan var jag med Elsa och Sara ett litet tag och senare gick jag hem och Pontus kom över 
och vi gick ut och handlade för kylen var lite tom. När vi kom hem sen så kollade vi klart på en delfin
film vi började kolla på igår och vi såg klart den. Efter det kollade vi två stycken One Tree Hill avsnitt
och sen drog han hem och skulle käka. Vill att han kommer tillbaka men han får se om han gör det :)

Är nu inne på datorn, ska göra några inlägg på DirectionInfection tror jag. Sara, jag, Elsa och Tessi har ju
startat den igen. Förut var det ju bara jag och Sara men nu behöver vi ju all hjälp för att få folk att läsa
och gilla uppdateringen så de ska ju bli kul att få se hur de går!

Ska plugga lite, försöka åtminstone. Utvecklingssamtal på torsdag och jag är rädd. Inte bästa skoldagarna
i mitt liv kan man säga, jag är kass :( 


KOMMENTARER

- johanna

så fiiin! som vanligt!

2012-03-12 @ 19:56:05
URL: http://byjozzy.devote.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: