1 år sedan ♥



Exakt ett år sedan så togs denna bild, tiden går så jävla fort. Det kändes inte som 'mina idoler' utan när vi träffade dom för första gången så var det mer som om att det var några främlingar vi lärde känna. Vi stod runt tjugo minuter och bara pratade på och allting var så jävla bra. När dom som jobbade på studion sa till Harry och Liam (för dom var dom enda som var inne i studion då) att det var två fans utanför så vart dom chockade och när dom kom ut så visste dom inte hur dom skulle reagera. Dom började ställa dumma frågor som harry sa 'How do you know who we are!?!?!?' Vi fick ju lite panik och började då sedan berätta och dom vart skit glada! Vi frågade om dom hade träffade några svenska fans tidigare och Harry sa att vi var dom första, vilket var därför dom vart så chockade. Dom sa att resten av killarna inte kommer förns om typ 2-3 timmar och så satte vi oss ner och dom vart chockade att vi skulle sitta där i 2-3 timmar i regnet för att vänta på Niall, Louis och Zayn. Sen när dom kom med taxin och Niall kliver först ut ur bilen, så vänder han sig mot oss och kollar och fattar ingenting. Hans blick var alldeles tom och sen kollade han på Louis och Zayn som också kollade så sjukt roligt på oss. Sen kom dom fram och vi snackade lite och Louis frågade också hur kan ni veta vilka vi är!? Vi skrattade åt det och ja, jag kan inte förklara hur bäst och underbar den här dagen var, galet.
13/5-11♥

KOMMENTARER

- saga

åh jag är galet avundsjuk! önskar verkligen att jag hade varit ett fan för ett år sedan, jag skulle också vilja få chansen att träffa killarna och bara ha ett vanligt samtal med dem :') har bara sett dem genom alla skrikande människor nu när de var här i maj, är skitglad för det men som sagt, önskar att jag hade varit ett fan tidigare och haft samma möjligheter som dig att träffa dem :) /saga (gladiing på twitter)

2012-05-20 @ 15:21:29
URL: http://sagaah.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: