Fredag

Sorry for not blogggiiiinnggg. Sov hos Pontus i onsdags och hade det otroligt mysigt. Vi kollade på tre filmer: Green Lanthern, This means war och Source Code. Dock somnade jag under green lanther för jag var så jääävlans trött så jag sov i typ två timmar under den filmen, vilket var as skönt. Igår började dagen med en god frukost och vi var lite sega och gick inte hemifrån Pontus förns vid typ halv sex tiden. Senare på kvällen var vi hemma några hos Miriam och Norea och hade det otroligt kul, vi sjöng (typ skrek) som aldrig förr, partyyy people!! Så det var otroligt kul. Jag och Pontus kom hem vid ett tiden och gick och la oss på en gång, stört trötta. Nu på morgonen har jag stått och lagat pannkakor åt min älskling för han var sugen på det så jag stod i typ 40 minuter och stekte all smet, det tog tid det. Vi har börjat kolla på Titanic nu men Pontus gick hem till sin pappa och är där nu för att han skulle byta om lite och så och då passade jag på att blogga :)


79:- SÅLD!

Pannkakor this morning!


Mina retarded friends.


Partyyy


Tog en sexyyy bild på min babe igår. Snygg va? Bra, för han är min!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: