Fuck this

No more alone time är helt säkert iallafall, men men. Får iallafall se snyggingarna på nära håll, vilket jag vet att många directioners skulle drömma om att få göra så jag är sjukt glad för det iallafall. Bara så jobbigt att se dom utan att kunna prata eller typ ta en bild, om ni förstår. Igår så kom dom ut på balkongen vid studion och jag sa till Sara 'Men kör förfan, YOLO!!' så hjälpte jag henne upp på en bil precis nedanför dom och Harry kollade på mig och vi började AS garva, har aldrig sett honom garva så mycket. Poliserna och Paul skrek på Sara och Sara gick sen ner och då ser Harry att det är vi och så petar han på Louis och båda as garvar, harry höll om sin mage för att han tyckte det var så jävla kul, vilket det egentligen inte var men det var sjukt galet iallafall, så man fick ett litet moment igår som jag fan aldrig kommer att glömma.

Sedan åkte jag och Sara då hem till Tessi och var där till typ klockan elva, vi kom till studion sen vid tolv tiden då redan Niall och Liam hade åkt, vilket var lite segt. Men sen så kom resten ut och dom vinkade åt oss för vi stod ju närmast bilen och så gick jag till rutan och tryckte upp mitt ansikte typ mot fönstret och Zayn satt där med största finaste leéndet och vinkade glatt, made my day helt klart. Lite patetiskt att följa dom såhär var dom än är, men jag bryr mig inte, för det är så jävla underbart! Men ger typ upp nu, för kommer fan inte få träffa dom igen så som jag gjorde förut, åhhhh :(

Ska bara vara hemma typ nu idag, sen mot kvällen blir det väl 1D eller bara sova och kanske plugga lite, vi får se. Är så galet trött och vill bara dö just nu, tänker på plugg och vill bara sova men det går nog över snart. Ska upp och ta en macka, sen blir det datorn igen :)


Fin bild jag fick igår på killarna, sjukt snygga.


Tog en ego pic hemma hos Tessi, lol.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: