Godmorgon!

Sitter i köket i min härliga säng soffa och det är skit varmt! Börjar vid halv två idag och jag är redan vaken? Haha, jo för Tessi snarkar och andas högt som bara den så jag vaknade av det, surt. Nu ligger Sara och Tessi kvar i min säng och sover, medans jag som fortfarande är trött måste gå upp. Så jävla trång att vi tre delar säng i min säng som är så himla liten, aja. Som jag skrev tidigare så börjar vi vid halv två idag, så ska försöka väcka dessa djur snart och gå ut, det är fan 20 grader och klockan är inte ens 10? SOMMAREN ÄR HÄR! Hypar som fan, har solat också väldigt mycket. Är fett röd men typ lite små brun, men snart kommer de bruna fram. Igår var jag bara ute för det mesta och hade det mysigt i tanto med några vänner. Pontus och Niklas badade och satan vad det såg kallt ut, så bad blir det inte ÄN men snart så :) Efter skolan igår drog jag och Tessi och tränade en snabbis. Nu blir det vila resten av veckan från träningen, kanske tränar på söndag men vi får se. 

Ikväll får vi se vad som händer, men utomhus ska vi vara iallafall för det ska vara fett fint väder så inomhus blire inte! Pontus ska nog sova här och ja, jag skriver mer imorgon om vad som händer ikväll helt enkelt :)


Japp, såhär blev min mobil när den låg i solen i typ 5 minuter, seriöst!

Jag igår, love tha pink bikini!


Fin blomma i tanto! La upp en i något tidigare inlägg men nu är den redigerad och finare.


Träningen igår :)


Körde på en liten gullig fjortis outfit igår med uggs, haha fan vad folk kolla :P



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: