Tack så mycket!

Tack så mycket för de fina kommentarer ang. killarna :) Vissa kommentarer tog jag bort för att vissa är helt enkelt sluta i huvudet och tror att jag skulle kunna komma på en sån här story, att hitta på att jag kom in i studion och att bilderna på något vis är photoshopade, seriosly blir sjukt irriterad haha. Sista dagen idag var det då, nu är killarna hemma i England, vilket känns otroligt skönt. Ärligt talat ska det bli skönt att på något vis återgå till sitt 'normala' liv, har inte sovit på flera dagar känns det som. Efter detta inlägg ska jag gå och lägga mig, är sjukt otroligt trött. Efter skolan imorgon ska jag förmodligen då träna och efter det ska jag bara vara med Pontus typ hela kvällen.

Ikväll har jag varit med Pontus och tidigare på dagen var jag vid slussen då för One Direction, för det var trots allt deras sista dag idag. Så vi tog in oss via bakgården och kom ut där och dom stod och spelade fotboll. Vi fick några minuter och ett hej från dom men sen kom vakterna och låste allting så det var det sista vi tyvärr fick med killarna, men bättre än ingenting alls. Efter det åkte jag till Zinkensdamm för att träffa Pontus och resten av gänget. Vi var bara på zinken och hade det lite mysigt. Fick färg i ansiktet av att sitta och kolla på när dom spelade fotboll, fyfan vilken sol det var idag måste jag bara säga!


Kände mig fett ohygglig och respektlös när jag höll upp kameran så tog inga foton förutom denna bild som
man inte alls ser mycket på men här är Louis och Harry och framför dom så står Niall med en fotboll :)

KOMMENTARER

- alex

Som jag säkert sackt 10 ggr redan, men jag menar det. Gud vad jag önskar jag var du !!!! Xx


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: