Måndag måndag måndag

Hej där!
Förlååååååååt för sämst bloggning, inte tänkt på det hehehe. I fredags åt vi tacos i skolan, gottgott. Efter skolan så träffade jag Pontus och vi drog hem till Anton ett litet tag. Sen drog jag, mamma, Renée och Pontus in till stan för vi skulle köpa skor. Jag köpte ett par svarta kängor typ, lite små coola sådär. På kvällen var Pontus och jag bara hemma och kollade på O.C och The Lucky One, sån jäkla bra film!!

På lördagen var jag och Pontus bara hemma och chillade på morgonen. Han drog hem till farsta vid 3 tiden och jag väntade in Sara som kom hem till mig. Vi gjorde oss i ordning lite och sen på kvällen var vi några peeps hemma hos Kevin och hade det roligtroligt. Pontus och jag kom hem till mig vid två tiden on tha night och somnade quickly. 

Igår så gick Pontus hem vid 6-7 tiden och efter det träffade jag Sara och vi gick iväg och pantade burkar. Senare på kvällen träffade vi Ivan i typ 1-2 timmar och bara snackade. Idag har det bara vart tråkig skola och ja, segt som vanligt med måndagar:(

Jag och Pontus gjorde muffins, vitchoklad i mitten mums.

Tacos @ school (fredags)

Jag i lördags:D

Lördags, peace.

Mina nya skooor.

JSara, jag och pepsiii!
Sara och Kevins hund Pepsi, gulle.

Jag i lördags!


KOMMENTARER

- Anonym

han stavar Pepzi

2012-11-28 @ 17:51:56

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: