söndag

Jag orkar verkligen inte med skolan.. är så OTAGGAD så det kan bli! Har Kemi "prov" på tisdag, och på onsdag ska man ha lämnat in sin geografi uppgift/prov.. jag orkar helt enkelt inte längre. Och nej, jag tänker inte ge upp för jag ska komma in på mitt jävla mediagymnasium om jag så måste plugga 24/7 :)

Haha ursäkta mitt lilla "utbrott" i slutet. Nu ska jag plugga som fan, Kemi och Geografi. Ska typ även sjunga imorgon på musiken och har inte ens valt låt.. :S

Senare ikväll är det EMA och imorgon är Justin's CSI avsnitt på kanal 5 och jag vill se det NU!
Även fast jag redan sett en hel del av avsnittet så är det alltid kul att se de igen.
Förlåt för ett sådant långt inlägg.. puss & hej


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: