All the right moves

Igår: Var med några kompisar och vi rökte min vattenpipa från Egypten, ganska så nice men det var så galet jävla kallt ute! Så vi drog hem och var hemma till typ halv ett. Paula och Jaqueline sov hos mig. Vi somnade ganska så sent, eller först Paula, sen Jaqueline och sen jag för jag stannade uppe vid datorn ett tag, hehe förvånande!

Idag: Ja, vi vaknade av att Paula skulle dra vid typ nio tiden tillbaka hem till Tyresö, sen somnade vi om ett litet tag och vi låg och snackade ett tag, jag och jaqueline alltså. Sen var vi så jävla hungriga så vi drog självklart till grillen och käkade.

Ikväll: Vi är några som ska vara hemma hos Elsa och chilla, sen ska vi typ sova runt 6 pers hemma hos mig. 4 killar, tre tjejer, woho! Mysmys, speciellt i mitt lilla rum, haha!


KOMMENTARER

- Nelly

hej! :D jag vill jättegärna ha en gratis bloggdesign!

2011-01-29 @ 23:26:39
URL: http://nellywittzalls.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: