Day 30 - What Justin Bieber means to you

Day 30 - What Justin Bieber means to you - Ouf, det här kommer ta tid! Vad han betyder för mig, det finns inga ord för hur mycket han betyder för mig och hur mycket medverkan han har gjort i mitt liv. Han är en del av mig, utan honom är jag helt ärligt inte hel. Jag klarar mig inte utan hans musik, att se hans leénde, när han dansar, ja hela honom.. pathetic huh? Förut hade jag en riktig bieber-fever period då jag även grät över honom som en patetisk liten tjej som visste att hon aldrig skulle få honom. Många där ute gillar honom för hur han ser ut, men för min del är hans utseénde bara ett väldigt stort plus i kanten. Han verkar vara en sån härlig person och jag kan så pass mycket om honom så det känns som om att jag känner honom, en bästavän. Han är min bästavän men jag är inte hans, jag menar han vet inte ens att jag existerar.

Det är många tjejer därute som har den här crushen över Justin och jag kan själv medge att det är lite patetiskt men så länge han gör mig lycklig o glad ser jag inga problem med att det är patetiskt. Det är så många som utnyttjar sin ilska på Justin för att han är så perfekt och inte har sina brister och ser väldigt bra ut och kan få nästan vilken tjej han vill. Men grejen är den att han är inte perfekt, han har sina brister och jo, han ser väldigt bra ut o kan få vilken tjej han vill, haha. Alla tror att han bara har blivit känd med hjälp av Usher och Scooter, okej dem är en väldigt stor del av hans berömhet men det mesta har Justin gjort själv. Han brukade sitta utanför en teater i Toronto, Ontario och spelade gitarr för att få in pengar till en resa till Disney Land med hans mamma och när folk väl la upp klipp på youtube vart han känd och det var så Usher och Scooter la märke till honom! Som Justin säger, vill man nå något ska man inte ge upp förns man fått det, Never Say Never! 

Jag är så glad att jag varit med om denna resa i hans liv, att jag varit en del av hans resa känns overkligt. Jag har bloggat om honom varje dag i snart ett år och följt hela hans liv sen dagen han blev signerad och jag kommer alltid att stötta honom genom allt. En dag vet jag att jag slutar gilla den här killen, att jag kommer över honom. Men en sak är säker och det är att jag ALDRIG kommer glömma honom och ALDRIG kommer glömma den insatsen han gjort i mitt liv som tonåring och även den insatsen han gjort för hela världen.

Jag känner att jag skulle kunna skriva en bok om honom och bara få ut allt jag känner, och jag skojar inte, det skulle bli en bok, som en liten justin bieber bibel. Dock tror jag den boken inte skulle sälja, haha. Det är få där ute som är som honom, jag bara vet det! När det gäller kändisarna iallafall, jag menar.. han är nog den som är mest kontaktbar med fansen. Han följer snart 100.000 fans på twitter, han uppdaterar sig varje dag på facebook och twitter. Det roliga är när han inte uppdaterat ett inlägg om dagen så skrivs det att han är död för att han i andra fall brukar vara så social. Det är nog det jag gillar mest med honom, eller en av dem sakerna, Att han uppskattar sina fans till hundra och stöttar oss genom allt och är där för oss så som vi alltid finns där för honom.

Vi kallar oss egentligen inte fans utan för beliebers och en proud belieber kommer jag alltid att vara, oavsett vad! Utan han i mitt liv känns det nästan inte ens värt att leva och tro mig, jag skulle kunna offra min arm för hans skull! Förr var jag den där tjejen som grät över honom för att jag var så obsessed. Nu idag är jag tjejen som älskar honom för den han är och är galet stolt över hur långt han kommit inom musikindustrin. Dock gillar jag honom lite mer än förut, eller ganska så mycket mer men besattheten är över och nu gillar jag honom helt enkelt ganska så.. mycket, okej .. VÄLDIGT mycket. All we can do is Pray, Believe and Never Say Never! Mottot jag alltid följer.

Vill bara säga tack till dig Justin, du är bäst!

He's an angel from above, for sure.

KOMMENTARER

- L

2011-01-05 @ 14:26:03
- Anonym

hej hej, har du twitter?



LOVE YOUR BLOG

2011-01-05 @ 14:26:43
URL: http://twitter.com/lellislifee
- Anonym

fint :D

2011-01-05 @ 19:01:26
- Emma

Jätte bra skrivet! För de är exakt på pricken likadant jag känner för honom <3



En gång en Belieber, Alltid en Belieber <3



Kram Emma <3

2011-01-05 @ 21:56:00
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
- Edie

Du e fan grym!! Tycker inte detta är patetiskt någon stans,men som du säger så låter det ganska patetiskt(kanske inte var det du menade) men jag ville bara säga att du har jävligt rätt!!!

2011-04-04 @ 12:54:13
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: