Ångest söndag

I fredags var det kul, not gonna tell ya what I did but it was fuuuuun. Igår sov jag hos Pontus och vi kollade på film bara och hade det as mysigt. Vi kollade på John Carter, den var annorlunda men fett bra :) Idag har vi också bara kollat på film. Först kollade vi på en film som heter Journey 2 the mysterious island eller något sånt hette den. Efter det gick vi upp och gjorde lite mat, vi bestämde oss för att göra fattiga riddare, det var götttt. Efter att man ätit så svullnade jag upp rejält så vi la oss och bara chillade ett tag innan vi började kolla på en ny film som heter Hot tube time machine. Den var faktiskt ganska rolig, lite väl overklig men ja humor iallafall :) Drog hem sen för att Pontus skulle plugga, vliket jag också borde göra men har ingen ork men måste fan göra det! Ikväll ska jag försöka plugga lite, eller ska försöka plugga lite nu. Senare ska jag träffa Ivan och Sara ett litet tag och typ.. snacka, haha.


John Carter: Poäng 8/10


Journey 2 the mysterious island: Poäng 6/10



Hot tube time machine: Poäng 6/10



Fattiga riddare, yeah buddyy.


yummyy pålägg.


myyycket fattiga riddare huh.


Älskling och jag i fredags.


KOMMENTARER

- Julia

ni är såå söta tsm. :)

2012-05-20 @ 20:39:29
URL: http://xojulia.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: