Day 8 - Something you love about Joe

Day 8 - Something you love about Joe - Jag älskar nästan allt hos honom, förutom när det gäller hans kärleksliv vilket jag inte vill lägga mig i. Han har verkligen humorn och kan få alla att skratta. Hans utstrålning på scen är verkligen amazing. Man märker verkligen att när han står på scen så är det var han hör hemma, det han älskar att göra. I love hans galenhet.. DJ DANGER for crying out loud. Det jag älskar mest på honom är hans lockiga hår, eller det jag älskade mest på honom för han har inte lockigt hår längre, inte lika mycket som förut.

Varje gång jag ser något videoklipp, interjuv eller bara en bild på Joe så ler jag. Han får verkligen alla att vara glada (förutom när det gäller kärlek, haha). Han är helt otroligt och bäst på alla vis. Men det som tar 1# platsen är när Joe verkligen äääääääär så jävla sexig och vet att vi fans vill ha honom så pass mycket att vi skulle kunna göra vad som helst. He loves attention.

Älskar dig Joseph Adam.


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: