Hej där!

Halloooo.
Chillar hemma nu, slutade vid lunch vilket var otroligt skönt. Somnade vid tre inatt, så är sjukt trött just nu men bloggar ändå för kommer nog inte kunna göra det imorgon :( Nu i veckan har jag inte gjort så mycket, har bara vart hemma och vart med Pontus typ. Pluggat har jag gjort, woho. Har lyssnat mucho music, hittat några nya låtar som jag ÄLSKAR. Beautiful - Carly Rae Jepsen ft. Justin Bieber och sen All in my head - Danny Saucedo. Sjukt bra :D Lyssnat mycket på Carly's nya album Kiss som kom ut nyligen och har fastnat för 4 låtar typ, inte mer. 

Är så stört avundsjuk på alla som ska på Chris Brown :'( Kommer inte få se min lilla breeezy, deprimerande :( Men får se om man hittar någon biljett som man kan köpa, vill verkligen se honom. Sara vill också det så vi ska verkligen försöka och se om vi kan få någon bra billig biljett hehe.
 
Imorgon så spelar The Hives på grönan, eyeyeyyeyeye. Fett många ska dit och jag, sara, maj vet inte om tessi ska med men vi ska iallafall åka fett mycket och ja, vara på grönan helt enkelt :D På lördag blir det en tat lugnt dag hemma hos min baby. Vi ska mysa, kolla film, äta middag osv. Så det blir myyys!

Igår innan läggdags :D
 

BÄSTA

right now, haha.
 
Old pic hehe.

KOMMENTARER

- Frida

Varför måste du vara så snygg?

2012-09-21 @ 20:28:18

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: