MÅÅÅNDAG

Hallåååå!
Ingen uppdatering i helgen, sorry. I fredags var jag på grönan med Sara, Maj och Tessi. Vi kollade på The Hives, galet bra. Efter det drog vi på fest med några fler polare i Jakobsberg. Väldigt mycket drama till slutet, något jag aldrig mer vill uppleva och något jag kommer försöka förtränga i väldigt lång tid :/ Tack för er som var där, love ya!
 
I lördags var jag och Pontus bara hemma och chillade galet, vi kollade på Dark Shadows med Johnny Depp och massa fler kända skådisar. Filmen var en besvikelse, hade högre förväntningar men den var ändå rätt bra hehe. Igår jobbade jag, paula, sara och pontus. OMG vad jobbigt det var. Har träningsvärk i hela hela verkligen hela kroppen idag, totally dead. Kan knappt röra mig för att jag är så död :( 
 
Har bakat med syrran precis, en kaka med toblerone, geisha och vitchoklad på toppen. SÅ GOTT det ska bli att äta den hihi. Hörs tomorrow typ, bye.
 

Jag i torsdags (tror jag)

Jag för typ en timma sen när jag och Renée skulle ut och handla, lol på outfiten.
Baby och jag i lördags, älskar dig så otroligt mycket!
Min och Renees kaka. Ser AS äcklig ut för att ljuset är bajs men det är vitchoklad överst iaf :D

Promenad time med älsklingen i lördags!
BAKA (idag)
Gullegull jag och Tessi i fredags :D
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: