Tjena mittbena!

Kortkort dag idag. Slutade vid lunch, weyyyy. Som ni märkt är det inte så mycket bloggning men jag bloggar när jag känner för det :) I tisdags var jag bara hemma och chillade, kollade x-factor och bakade med lillsyrran. I skolan hade vi musiklektion och spelade lite låtar osv. fett kul :) Igår var jag på bio med min älskling. Vi såg filmen Ted på förhandsvisning. Sjukt rolig film, lite överdriven dock när det gäller språket, men annars as rolig! Efter bion träffade jag Tessi, Elsa och Sara en snabbis och efter det så sov Tessi hos mig.
 
Vi kollade på Snooki and JWOWW. Sett serien redan en gång men för Tessis skull så kollar jag med henne och för att den är as bra. Idag som sagt så var det en kort dag, Pontus och jag var hemma hos mig i en timma typ vid ett tiden och vi kollade på en film och sen blev han tvungen att gå hem :( Ska träffa Tessi snart som ska komma hit till mig och vi ska kolla klart snooki and jwoww typ, hihi.
 
Tisdags


Onsdags

 
Idag:
omg, lägger upp så jäkla tråkiga bilder. menmen, får försöka bättra mig haha.

KOMMENTARER

- olivia

hej, jag har startat en ny justin bieber novell, och det skulle betyda supermycket ifall du skulle vilja läsa den !! :) xx

2012-09-28 @ 22:22:21
URL: http://justinbstories.webblogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: