Day 6 - A dream you had about One Direction

Tumblr_lp3bwprnmh1qgdw8uo1_500_large
Oj, har haft ganska många drömmar om dom! Men drömde en gång att jag och mina två kompisar
Sara och Tessi var utanför deras hotell och vi hade verkligen försökt prata med Paul om att vi skulle få
komma upp till deras hotell rum men han sa nej. Sen när Harry kom ut själv så sa han att vi fick följa med
upp en hemlig väg och vi åkte jätte konstigt med hissarna (som typ kalle och chokladfabriken) och sen kom
vi till hotellrummet där vi låste in oss med alla och hade skit kul. Kommer som sagt inte ihåg exakt vad vi gjorde
men jag kommer ihåg iallafall att jag vaknade upp med ett stort leénde och hade samma pirriga känsla i magen 
när jag vaknade som jag också hade i drömmen.



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: