Look at me now


Look at me now, Angus Thongs And Perfect Snogging & Aaron Johnson ♥

Vad har hänt idag? Jo först av allt skola såklart och har drogat typ hela dagen 'Look at me now' med Chris Brown, ogillade den i början eller själva låten bara men alltid såklart älskat när Justin sjungt den men iallafall, efteråt drog jag och Sara hem till mig och Pontus kom hit sen. Vi var ute först och kollade sen på 'Angus Thongs And Perfect Snogging', GAHHH Robbie som då är skådespelaren Aaron Johnson han är så jävla snygg i den filmen! 

Sen drog Pontus så jag och Sara drog på en liten promenad och jag kom hem runt tio tiden :) Det var trevligt
och mysigt, dock var det liiiite för kallt men men! Ska försöka sova snart, det får inte bli för sent som sagt, hehe
vänt lite på dygnet och somnar alltid runt efter ett tiden senaste månaden, inte bra!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: