1 April

Fools day todayy. Inte blivit lurad än så länge, men dagen har ju typ precis börjat sååå vi får väl se :)
Förlåt för sugig bloggning. Helt sjukt vad jag är dålig på att blogga, men har typ tappat suget lite men
kommer igång snart igen förhoppningsvis. I veckan har inte mycket hänt så det är inget jag egentligen
behöver berätta. Jag har bara sovit hos tessi väldigt mycket och umgåtts with ma friends och min kära
pojkvän. I helgen på dagen var jag och Tessi barnvakt åt hennes systerson Isac som var förbannat söt,
helt sjuuuukt vad gullig :) Senare mot kvällen var vi några hemma hos Tessi och hade det as kul,
sen igår var vi några tjejer hemma hos Alice och hade tjej middag och festade lite för oss själva.

Sen drog vi hem till Joar och där var alla killar, inklusive min finis och vi hade det väl kul där. Mycket skratt
och kyssar, haha lol.  Efter det drog vi alla till donken och åt lite och sen skulle jag egentligen sova hos Sara
men så blev dettydligen inte så jag åkte hem och somnade typ på en gång, eller jag gick hem för att all trafik
var så jävla segt, svin kallt :(


Tacos middag igår!


Igår. Emelie, Elin och jag.


Jag och Emelie, hihi.


My girls. lol


Jag och lilleplutten Isac :)


Jag igår.


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: