Partyyyy

Fredag igår. Stört kul asså. Var med Tessi Elsa och Sara och hade det stört kul. Kom fan hem vid
typ halv sex för att alla jävla bussar och tunnelbanor hade slutat gå!? Fick panik, men kom hem säkert
ändå vilket var tur! Vi var på donken typ hela kvällen och träffade fett mycket peeps. Dock var jag och
Elsa med om en hemsk sak, en tjej som försökt hoppa framför tåget vi satt på och så gick vi av och hon 
hade gjort illa benet som fan, as läskigt :( Dock blev hon ej påkörd, tur va, hon gjorde bara illa sig av att
hon hoppa och hennes kille hade bärt upp henne fort som fan:(

Hade även en konsert igår med skolan på debaser, det var fett kul, dock lite nervöst för jag hade två
piano solon men det gick bra :D Vad som händer ikväll vet jag inte faktiskt, utgång är säkert iallafall :)
Älsklingen ska sova här och jag har saknat honom!!!!


Elsa innan konserten, yeahh.


På debaser serverade dom päroncider med macka, fett gott. cool bild, haha.


Älskar er!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: