Sjuk, trött och seg.

Mår verkligen sjukt dåligt. Har precis ätit min frukost, lite sent men gott var det. Åt äggröra och en
macka med skinka, ost, gurka och salladskrydda, mumsigt! Sitter just nu och pluggar matte, det går 
helt okej, lite segt just nu för att min hjärna kan verkligen INTE tänka. Snorar hela tiden och mitt huvud
kommer typ att sprängas, japp jag mår piss. Mamma kom hem förut och sa att det var väldigt väldigt fint 
väder ute, vilket är typiskt nu när jag ligger inne och dör. Min dag kan ju inte heller bli värre, jag slog i 
mitt knä skit hårt i bordet och jag började nästan gråta för att det gjorde så förbannat ont! ORKAR INTE 
söndagar, så himla tråkiga!!!!!!!!! Bara massa plugg och deg, och dega låter nice men när man väl degar
så inser man att man har plugg vilket gör det hela onajs.

Product-hugerect-20839-126-1333451307-33be3179fef1e5e5c0c113233de2d213_large

KOMMENTARER

- Julia

Hej! Hoppas du mår bättre snart. Har en fråga, har för mig att du har instagram, vad heter du där? :)

2012-04-15 @ 18:40:20

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: