Valborg

Hello there. I lördags så var vi några hemma hos Elin och hade det mysigt. Kvällen
slutade med att baby sov hos mig och jaaa. Igår så var vi bara ute lite vid zinken och
innan det var jag, elsa, sara och tessi på bio. Dock så såg jag och Sara titanic medans
Elsa och Tessi kollade på American Pie. Säger bara fyy vad jag och Sara grät, det var helt
sjukt. Vi satt där och kunde typ inte hålla käften för att det var så mycket gråt som kom,
käärlek till den filmen!

Ikväll är det bara att tagga till!! Ska på middag with my girls hemma hos Alice och efter det
ska vi väl till någon park eller något, eller typ någon brasa :) Vi får se, men sjukt kul ska vi ha!


BIO igår!


Hemma hos Elin, fina tjejer!!


Våren är här, så himla skönt!


Tessi och jag igår!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: