BLOGGEN IGÅNG IGEN!

Förlåt för denna överdrivet långa långa låååånga paus. Jag har helt enkelt inte haft ork och inte haft någon lust nu i slutet av sommarn och nu lite i början av skolan. Jag går kvar i Plus gymnasiet dårå och dessa skoldagar vi har haft har väl varit helt okej, väldigt chill har det varit iallafall. Tänker inte blogga om vad jag gjort sen mitt senaste inlägg, för det är rätt så mycket. Dock om ni vill VETA VAD JAG HAR GJORT när jag inte har bloggat så FÖLJ MIN INSTAGRAM: ronyalevisson.


Istället kan jag berätta om vad jag har gjort idag, typ som en liten nystart för bloggen hihi. Idag har jag då vart i skolan, började redan klockan åtta imorse och fy satan vad trött jag var. Nu är jag bara hemma och chillar, ska ta något att äta och sen göra mig i ordning lite för att ikväll ska jag, Sara, Zäta och Maj på grönan och kolla Lars Winnerbäck. Är inget stort fan av honom men lite kul ändå att dra dit bara när jag ändå har guldkortet (ej köpt kortet utan fått lol). Vi hörs nog imorgon, eller det gör vi hihi. KRAM!

De tre bilder här nedanför hihi är tagna idag, school and moi.




De fyra bilder här nedanför är från i helgen när jag och Pontus var i nyköping hos hans släkt.







KOMMENTARER

- Anonym

hur blev du och pontus tillsammans? jag vet att ni va bästa vänner innan men hur liksom... berättade ni att det var mer än så? berätta allt ni e så fina!

2012-08-28 @ 19:33:47

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: